środa, 16 listopada 2011

odradzam zakup butów w eastend.pl

odradzam zakup butów w eastend.pl  - wpis z opineo Dodano: 23 września 2010 | 11:57




Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie!!! Kupiłem buty za 300zl bo w tym sklepie były najtańsze. Używałem je jedynie do codziennego użytku- praca w biurze i nic więcej! Po 3 miesiącach buty zmieniły kolor do tego stopnia ,że nie nadawały się do publicznego pokazywania. Nie wspomnę już o tym że w białe skarpetki po 8h dniu robiły się czarne. Dodatkowo czubki się odklejały powoli. Po 3m-ach odesłałem na reklamację ale odpowiedź była podobna jak u Marcina- powodem jest mechaniczne uszkodzenie. Żenada!!! Nawet po interwencji inspekcji handlowej nie zmienili zdania i rzecznik polecił sprawę w sądzie którą raczej na pewno bym wygrał ale już się w to nie bawiłem. Nie kupujcie tam nic bo jeżeli coś będzie nie tak to nikt wam tam nie uzna reklamacji. Aha dodam że buty które kupiłem to Puma Millennius Lux f3- również stanowczo odradzam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz