środa, 16 listopada 2011

Ostrzegam wszystkich którzy planują zakup obuwia w eastend.pl

Ostrzegam wszystkich którzy planują zakup obuwia w eastend.pl


Ostrzegam wszystkich którzy planują zakup obuwia w tym sklepie(ulica Galaktyczna w Gdańsku).Sam dałem się nabrać i przez okres 4 lat kupowałem u nich obuwie---głownie ze względu na przystępne ceny.W listopadzie zareklamowałem buty po raz pierwszy.Obuwie zostało naprawione(bez mojej zgody) lecz po 8 dniach ponownie się rozkleiło w miejscu naprawy.Kolejna reklamacja i tu już niespodzianka:reklamacja odrzucona,brak konserwacji obuwia.Sklep nieskuteczną naprawę zrzuca na klienta.Do brzegu: kolejna reklamacja na odrzuconą reklamację i odmowa,sprawa do sądu polubownego---sprzedawca nie zgadza się na takie rozwiązanie sprawy.Całkowite lekceważenie klienta.Polecam zapoznać się z negatywnymi opiniami tego sklepu w serwisach ceneo, opineo czy na trójmieście.Wszystkie negatywne opinie wynikają z procesu reklamacyjnego w tym sklepie(za każdym razem odmowa w przypadku skierowania pisma przed Sąd Konsumencki).Mi sprawę pozostaje skierować do sądu powszechnego i tak też uczynię ---wiem wiem to tylko buty ale w taki sposób nieuczciwy sprzedawca może działać bardzo długo.Warto się zatem zastanowić i zapłacić te 20 czy 30 zł więcej za buty i mieć pewność że w przypadku reklamacji będzie ona rozpatrzona rzetelnie. 
Firma wystawia też obuwie na allegro pod nickiem:ROLENDT 
Mam nadzieję że choć jedna osoba zrezygnuje z zakupów w tym sklepie:) 

opinie sklepu(zawsze powiązane z reklamacją): 
www.trojmiasto.pl/Markowe-obuwie-o31761.html#wyniki 
www.ceneo.pl/1200-0a;028f0.htm 
www.ceneo.pl/1200-0a;028f2.htm 
www.ceneo.pl/1200-0a;028f4.htm 
www.opineo.pl/opinie/eastend-pl

2 komentarze:

  1. POTWIERDZAM !!! NIE KUPUJCIE !!! TO JEST DRAMAT !!! OSZUŚCI !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma takiej niskiej oceny bo jedna gwiazdka to za dużo dla tego sprzedawcy. Kupiłem buty w tym sklepie po niecałym tygodniu odpadła w jednym bucie podeszwa. Wysłałem do reklamacji i otrzymałem taki oto tekst. cyt" Po przeanalizowaniu reklamowanego towaru nie widzę podstaw do zwrotu gotówki lub wymiany na nowe. Materiał użyty do produkcji obuwia nie budzi żadnych zastrzeżeń. Tego rodzaju uszkodzenie jest wadą nieistotną, to znaczy taką którą można całkowicie usunąć i przywrócić pierwotny stan obuwia." Dodam że przy rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że mogli naprawić te buty ale przy zgłaszaniu reklamacji nie podałem że chcę ( oczywiście w arkuszu jaki mają na stronie nie ma opcji naprawy) W ogóle rozmowa nie była miła wręcz chamska i traktowano mnie na zasadzie "takie mamy procedury ...." Kategorycznie nie polecam tego sklepu .

    OdpowiedzUsuń